کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تشخیص هویت مشتریان بانک از طریق ضربان نبض

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، در صورت رواج این روش که به صورت آزمایشی به اجرا گذاشته شده، کاربرد رمز عبور، کلمه ورود به سیستم و رمزهای دیگر برای استفاده از خدمات بانکی لزومی نخواهد داشت و به جای آن، به هریک از مشتریان یک مچ بند کوچک داده می‌شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ این وسیله می‌تواند مشخصات دقیق "ضربان نبض" هر فرد را را که خاص اوست شناسایی کند و هویت دارنده این ضربان را تشخیص دهد.

http://www.citna.ir/sites/default/files/images/main/1393/12/1426282352.jpg

فناوری تشخیص هویت از روی نبض دستاورد یک شرکت کانادایی است. در بانک هالیفکس، به مشتریان دستبندی داده می‌شود که به آن نام "نایمی" Nymi داده شده است. این دستبند ضربان نبض مشتری را با نمونه ذخیره شده آن مقایسه کرده و پس از تایید هویت فرد، به او اجازه می‌دهد وارد حساب خود شود.

این فناوری بی شباهت به فناوری مورد استفاده در کارت‌های بدون تماس contactless نیست که مسافران مترو و اتوبوس در شهرهای بریتانیا به کار می‌برند. در این روش، عبور دادن کارت از روی یک صفحه کوچک یا تماس با این صفحه، نشان می دهد که آیا مشتری قبلا پول لازم برای سفر شهری خود را پرداخته است یا نه. اگر پول کافی در کارت باقی باشد، گیت ورودی مترو به روی دارنده کارت باز می‌شود یا راننده اتوبوس اجازه سوار شدن را به مشتری می‌دهد.

شرکت مبتکر روش "امضای نبضی" معتقد است که استفاده از این روش برای تایید هویت همانند سایر روش‌های بیومتریک یا تشخیص هویت از روی خصوصیات فیزیولوژیکی افراد، به مراتب امن‌تر از استفاده از برگه‌های شناسایی یا اسم رمز و نظیر آن است که به سادگی ممکن است به دست افراد دیگر بیفتد.

به گفته این شرکت، این روش حتی از شیوه تشخیص هویت افراد از روی اثر انگشت هم امن تر است زیرا بهیچوجه نمی توان تپش قلب کسی را از او دزدید یا آن را کپی کرد.

مدیر این شرکت گفته است که این روش امکان آن را می‌هد تا هویت افراد به صورت "بی‌سیم" تشخیص داده و تایید شود.

کارشناسان گفته‌اند که این روش می‌تواند کاربردهای دیگری هم مانند باز کردن در و روشن کردن اتومبیل داشته باشد.

در بانک هالیفکس، مشتری مجهز به دستبند نبض سنج با فشار دادن یک تکمه کوچک روی آن، امکان آن را می‌دهد تا اطلاعات نبضی او از طریق موبایل با اطلاعاتی که قبلا ذخیره شده مقایسه شود و در صورت انطباق با آن، اجازه ورود به حساب مشتری داده شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25614 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/12/23 تعداد مشاهده: 1601
سافت گذر